Vosk

11.05.2022

Pred nedávnom mi začal dochádzať včelí vosk. Používam ho na výrobu svojich bylinkových mastičiek a krémov. Popravde, nepoznám veľa včelárov, no tých, ktorým som napísala mi len odvetili, že vosk momentálne nemajú, ale bude na jeseň. 

Hmmm... kadejako som rozmýšlala ako sa k nemu dostať. Ja viem, že si asi poviete "halóóó, šak si ho objednaj..." ale popravde, nejak vnútorne som to tak nechcela. Viem, že je jednoduché kliknúť na net a vosk môžem mať už zajtra u seba, ALE tak to nechcem! 

Chcem, aby boli moje mastičky autentické. Chcem aby som vedela odkiaľ pochádza každá ich kvapka. Chcem, aby som si ručila za každú rastlinku v nich. Chcem, aby tie moje mastičky mali srdce...

...emócie nabok, no a k veci... Makarón sa ma dnes pýtal, prečo dookola otváram a zatváram počítač... a tak som mu povedala, že nemám vosk a bla bla bla.... On je inak silný racionalista a pri storke, že nechcem, aby mali moje "kúzelné" maste vosk z netu, len zalomil rukami. Po chvíľke mi však povedal, že má známeho včelára a že mu zavolá. Potom dlho nič, tichota a pred pár minútami aha! 

Fabio k nám prišiel s touto nádielkou. Vysvetlil mi čo a ako, no a tak som sa len poďakovala a uvedomila som si aké mám šťastie. Ono to ľudia fakt funguje, že keď niečo chcete, tak si to k vám cestu nájde.Netreba ani polavovať zo svojich presvedčení. No a ďalšia pravda je, že nič nie je len tak zadarmo! Preto aj keď sa ten môj home-made vosk ku mne dostal, treba ho očistiť a pripraviť. Ale viete čo? Teším sa! Zas nová výzva a tak ďakujem tomu hore, že mi vždy pomôže. Či už sú to drobnosti, alebo veľke veci...proste vždy!

Blondinka v Benátkach - Lifestyle blog
Všetky práva vyhradené 2019
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky