Svieži mätovo-bazalkový sirup

09.06.2020

Och, práve som skoro ošedivela. Chcela som vám spraviť klasický postup krok po kroku, na aký ste u mňa zvyknutí, s tým rozdielom, že použijem mini videá, ktoré som pri varení natočila a ono to chce odo mňa link na youtube. 

Akože vážne? Tak som cez nejaký animoto, spravila pseudo-video-amatero-recepto, len aby som to mohla hodiť na ten fasa "jútub" a potom sem... Vďaka ti  ANIMOTO za to, že si cez pol monitora na tom videu. 

Och, moja kariéra "jútuberky" skončila skôr než začala, no dúfam, že i z tohto chabého videa pochopíte čo a ako. Tento sirup je fakt skvelý a keď ho pije už aj môj makarón, je to záruka kvality. 

...nie ľudkovia, ja som naozaj nenatáčala VGA video...to mi len nejak takto ANIMOTO siahol na kvalitu, za to, že som mu nezaplatila. Sľubujem, že keď budem mať viac času, tak to video nakompletku prerobím, čiže asi tak, keď bude mať Kristína 15 rokov.


Zatiaľ si užite video v kockovanej kvalite a navarte si túto bylinkovú dobrotu, ktorá určite poteší nejednú návštevu. Nezabudnite na ľad a kto ma rád kyslejšie, prihoďte aj pár koliesok limetiek. 

Dobrú chuť!

Blondinka v Benátkach - Lifestyle blog
Všetky práva vyhradené 2019
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky